Siparişlerle ilgili tüm sorularınızda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız, örn. ödeme seçenekleri, Tıkla & Al veya siparişinizi nasıl iptal edeceğinizi veya değiştireceğinizi. Sorunuzun cevabını aşağıda bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Online öde mağazadan teslim al siparişi nedir?
Teslimat ücreti ödemek istememeniz durumunda tercih edebileceğiniz sipariş şeklidir.
Ödeme ne zaman yapılır?
Online olarak oluşturduğunuz siparişiniz esnasında ödemenizi tamamlamanız gerekir.
Siparişim ne zaman teslim edilir?
30 gün teslim süresini beklemelisiniz.
Ürünüm mağaza stoklarında mevcut, mağazadan temin edebilirmiyim?
Ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır. Bu ürünler Bulgaristan depomuzda paketlenir ve doğrudan teslimat adresi olarak seçtiğiniz mağazaya gönderilir.
Siparişim ulaştığında nasıl bilgilendirileceğim?
Siparişiniz mağazamıza ulaştığında mağaza elemanlarımız tarafından bilgilendirileceksiniz. Aynı zamanda tarafınıza kısa mesaj ile bilgi iletilecektir.
Siparişimi kaç gün içinde teslim alabilirim?
Ürünleriniz mağazamıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde teslim almanızı rica ederiz. Ek bir süre talep etmeniz durumunda müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
Online siparişlerimiz sizin adınıza Bulgaristan depomuzdan size özel getirildiği için ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır.
**** Ürünlerimizin gümrük kontrolleri, ürün tipine bağlı olarak 2 farklı gümrükte gerçekleştirilmektedir. Bu durum teslimatlarımızda gecikmelere veya parçalı teslimatlara neden olabilmektedir. Böyle bir sorunla karşılaşılması halinde sizlere bilgilendirme veriyor olacağız.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
213 sayılı Vergi Usul Kanunun 231/5 inci maadesine istinaden online olarak verdiğiniz siparişleriniz için faturanız ürünleriniz size teslim edildikten sonra 7 gün içerisinde oluşturulacak ve tarafınıza mail olarak iletilecektir.
Aynı madde doğrultusunda, mağazamızdan yapmış olduğunuz alışverişleriniz için ürünün teslim alımı alışveriş esnasında yapıldı ise faturanız 7 gün içerisinde oluşturulacak ve tarafınıza mail olarak iletilecektir. Eğer mağazamızda, kişiye özel, depomuzdan gönderimi yapılacak bir sipariş oluşturduysanız, siparişiniz için faturanız ürünleriniz size teslim edildikten sonra 7 gün içerisinde oluşturulacak ve tarafınıza mail olarak iletilecektir. E-posta faturası aşağıdaki bilgileri içerir:
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
JYSK.com.tr, satın aldığınız ürünlere ve yaşamış olduğunuz bölgeye göre teslimat yöntemini tanımlar.
Online olarak ödemesi yapılan bütün siparişlerin Bulgaristan’da bulunan merkez depomuzdan gönderileceği için teslimat süresinin 30 gün içerisinde olacağını lütfen unutmayınız.
Kişiye özel olarak mağazalarımızda oluşturulan siparişlerimizin teslimatı yine Bulgaristan’da bulunan merkez depomuzdan gönderileceği için teslimat süresinin 30 gün içerisinde olacağını lütfen unutmayınız.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Bir JYSK mağazasından bir sipariş oluşturduysanız :
Çevrimiçi mağazamızdan bir sipariş oluşturduysanız :
Detaylı bilgi için https://jysk.com.tr/customer-service linkinde yer alan iletişim kanallarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Ürününüzü fiziki mağazamızdan aldıysanız :
Ürününüzü online olarak aldıysanız :
*** Websitemiz üzerinde vermiş olduğunuz ve paketleme işlemleri tamamlanmış olan eve teslimat siparişlerimizin iptali ancak ürünleriniz sizlere teslim edildikten sonra yapılabilmektedir.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.