Hüküm ve Koşullar
Aşağıdaki satış ve teslimat koşulları, Türkiye genelinde teslimat için bir JYSK mağazasında veya JYSK.com.tr adresinde yapılan tüm satın alımlar için geçerlidir. JYSK mağazasındaki veya JYSK.com.tr adresi üzerindeki tüm satın alma sözleşmeleri Türkçe olarak yapılacaktır. Alıcılar, belirli ürünleri bir JYSK mağazasından ve JYSK.com.tr adresinden satın almak için 18 yaşında veya daha büyük olmalıdır.
Son güncelleme: 2024-09-24
1. Ürünlerin fiyatı
Her bir ürünün fiyatı, ürüne genel bakışta, ürün sayfasında ve alışveriş sepetinde listelenir.
- Bir ürünün JYSK mağazasındaki ve JYSK.com.tr üzerindeki fiyatı farklı değildir
- Ürünün fiyatı vergileri içerir
- Nakliye maliyetleri teslimata bağlı olduğundan, ürünün fiyatı nakliye maliyetlerini içermez. Teslimat detaylarımıza buradan ulaşabilirsiniz.
- JYSK ürünlerinin mevcudiyeti ve maliyeti, baskı ve fiyatlandırma hatalarının yanı sıra tükenme durumuna tabidir. Bu, hem basılı teklifler (reklam ekleri ve kataloglarında) hem de JYSK.com.tr hakkındaki tüm bilgiler için geçerlidir. Bir fiyatlandırma hatası olması durumunda, bunu mümkün olan en kısa sürede düzelteceğiz.
- Tüm fiyatlar günceldir ve düzenli olarak güncellenir.
- Ödemeniz gereken tutar satın alma sırasında gösterilen ürün fiyatıdır.
- Fiyat Garantisi: Devamını okuyun.
Siparişinizi iptal etmemiz durumunda, İade ve Değişim Politikamıza uygun olarak nakliye masrafları da dahil olmak üzere halihazırda ödenmiş olan tüm tutarlar için size tam para iadesi yapacağız.
Fiyat garantisi
JYSK' dan satın almadan önce, satın alırken ve satın aldıktan sonra kendinizi güvende hissetmeniz bizim için önemlidir. Bu nedenle tüm ürünlerimizde fiyat garantisi sunuyoruz.
JYSK' dan satın aldığınız bir ürünü satın aldıktan sonraki 30 gün içinde daha ucuz bir fiyata (JYSK. tr veya başka bir mağazamızda) bulursanız, fiyat farkını bir hediye kartı vererek iade edeceğiz. Hediye kartını Türkiye’de bulunan bir JYSK mağazasında veya JYSK.com.tr adresinde kullanabilirsiniz.
Fiyat garantisi için koşullar:
- JYSK, aynı ürünlerin tüm fiyatlarını eşleştirir. Ayrıca aşağıdaki "İstisnalar" bölümüne bakınız.
- Fiyat garantisi talebi, satın alma veya teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde yapılmalıdır
- Eşleştirilecek fiyat, fiyat garantisi talebinin yapıldığı tarihte geçerli olmalıdır.
- JYSK' dan satın aldığınıza dair bir belge sunabilmelisiniz.
- Rakiplerden alınan belgeleri sunabilmelisiniz. Örneğin bir kampanya kağıdı, teklife yönelik bir bağlantı veya benzerleri gibi...
İstisnalar:
- Tamamen aynı olmayan ürünler fiyat garantisi kapsamında değildir. Ürün aynı model olmalı ve aynı marka/üretici, aynı renk, aynı boyutlar, aynı aksesuarlar, aynı boyut, aynı içerik vb. dahil olmak üzere aynı teknik özelliklere sahip olmalıdır. – yani %100 aynı ürün olmalıdır.
- Fiyat garantisi, kalan partileri, açılış ve yeniden açılış tekliflerini, sergi modellerini, özel siparişleri veya sezon sonu satışını kapsamaz.
- Fiyat garantisi, teslimat, nakliye üzerindeki özel teklifler gibi hizmetleri kapsamaz.
- Fiyat garantisi yalnızca kişisel satın alımlar için geçerlidir.
Fiyat garantisinden yararlanmak için lütfen Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin veya mağazalarımızdan birini ziyaret edin.
Fiyat garantisinden nasıl yararlanacağınız hakkında daha fazla bilgi edinin.
HER GÜN UYGUN FİYAT
Ürünlerimizin kalitesinden ödün vermeden, rekabetçi ve istikrarlı bir şekilde HER GÜN UYGUN FİYAT etiketli ürünlerimizi sizler için sunmayı hedefliyoruz. Maliyet dalgalanmaları, piyasa koşulları ve rekabet gibi faktörler nedeniyle zaman zaman fiyat ayarlamaları meydana gelebilir. Bununla birlikte, ürünleri her zaman mümkün olan en iyi fiyata sunmaya çalıştığımızı garanti edebiliriz.
2. Ödeme
Kredi kartı
Alışveriş sepetinde, KDV ve nakliye maliyetleri dahil olmak üzere toplam satın alma fiyatını göreceksiniz. Bu toplam satın alma fiyatıdır.
JYSK.com.tr üzerinden satın alınan ürünler için aşağıdaki banka/kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz:
- Banka kartı
- Kredi kartı
Kredi kartı ile ödeme yaptığınızda, dolandırıcılığa/hatalı mallara karşı korunursunuz ve hiçbir kişisel riskiniz yoktur. Kredi kartı koruması, kredi sağlayıcınızdan tam para iadesi almanıza yardımcı olur.
Ödeme bilgilerinize yetkisiz bir üçüncü tarafça erişilememesini sağlamak için ödemeniz güvenli ve şifreli bir bağlantı kullanılarak tamamlanır. Ödemeniz, ödeme iş ortağımız aracılığıyla garanti edilir. Herhangi bir kredi kartı bilgisini kendi sunucumuzda kaydetmeyeceğimizi garanti ediyoruz. Ayrıca, JYSK bu kredi kartı bilgilerinin hiçbirine herhangi bir zamanda erişemez.
Aşağıdaki bilgileri vermeniz istenecektir:
Kart numarası (kartınızın ön yüzünde yer alan 16 haneli numara)
Kart sahibinin Adı-Soyadı
Son kullanma tarihi (kartınızın ön yüzünde yer alan)
Güvenlik kodu (kartınızın arkasında, en sağdaki manyetik şeridin üzerinde 3 haneli güvenlik kodu)
3. Sipariş onayı
Siparişinizi gönderdiğinizde, sipariş onayını içeren bir e-posta alacaksınız. Sipariş onayı aşağıdakiler hakkında bilgi içerir:
- Siparişiniz
- Teslimat adresi
- Ödeme yöntemi
- Teslimat tarihi
- Fiyat/fiyatlar
- JYSK Müşteri Hizmetleri iletişim bilgileri
- İade ve değişim hakkınız ve tüketiciyi koruma haklarınız
Siparişiniz sadece bizden satın alma teklifidir. Bu sipariş onay e-postasının, JYSK tarafından siparişinizin nihai kabulü olarak kabul edilmeyeceğini lütfen unutmayın.
JYSK, İnternet ortamı üzerinden yapılan satışlarda stoklarla sınırlı olarak ürünleri sergilemektedir. JYSK tarafından İnternet ortamında sergilenen ürünler ilgili uluslararası antlaşmalar ve mevzuat hükümleri çerçevesinde icaba davet kapsamındadır. Dolayısıyla müşteriye gösterilen teklif JYSK adına bağlayıcı olarak addedilemez. Size bir ürün gönderdiğimizi bildiren bir e-posta gönderene kadar yaptığımız veya söylediğimiz hiçbir şey teklifinizin kabul edildiği anlamına gelmez. E-postayı gönderdiğimiz noktada, bizden sipariş ettiğiniz ürünü sizin satın almanız ve bizim de satmamız için aramızda bir sözleşme yapılacaktır.
Sözleşme yapıldıktan sonra siparişinizi değiştiremezsiniz (ancak İade ve Değişim Politikamızda belirtildiği gibi bir siparişi iptal edebilirsiniz).
Sözleşme yapılana kadar herhangi bir noktada, size bir ürün tedarik etmeyi reddedebiliriz. Size bir ürün tedarik etmeyi reddedersek ve ödeme zaten yapılmışsa, İade ve Değişim Politikamıza uygun olarak söz konusu ürün için zaten ödenmiş olan tutarın tamamını size iade edeceğiz.
Her zaman tüm ürün yelpazesini stokladığımızdan emin olmaya çalışıyoruz ve ürünün stokta olup olmadığını size bildireceğiz. Makul ölçüde kontrolümüzün ötesinde olan bir sebepten dolayı belirli bir ürünü tedarik edemiyorsak, bu ürün için size ücretlendirme yapılmadığından emin olmak dışında size karşı başka bir sorumluluğumuz olmayacaktır.
Tüm müşterilerimizin çıkarları doğrultusunda, bazı ürünlerin toplu olarak satın alınmasına kısıtlamalar getirebiliriz. Toplu satın alma kısıtlaması olan ürünleri toplu olarak satın almaya çalışırsanız, satın almaya çalıştığınız ürün sayısını azaltmanızı söyleyen bir mesaj alırsınız.
Sipariş onayınızı yeniden göndermemizi istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
4. Fatura
Siparişiniz, Türkiye'de gümrükten geçtiğinde e-posta ile bir satın alma faturası alacaksınız. E-posta faturası aşağıdaki bilgileri içerir:
- Siparişiniz
- Teslimat adresi
- Ödeme yöntemi
- Teslimat tarihi
- Fiyat/fiyatlar
JYSK Müşteri Hizmetleri iletişim bilgileri
İade ve değişim hakkınız ve tüketiciyi koruma haklarınız
Herhangi bir ürün bakım talimatı e-posta faturasına eklenecektir. Ürününüz garanti altındaysa, bu faturada belirtilecek ve böylece garanti belgeniz olarak da geçerli olacaktır. Ödeme sırasında cep telefonu numaranızı girdiyseniz, siparişinizi gönderdiğimizde bir SMS mesajı alacaksınız.
5. Nakliye
Farklı teslimat yöntemleri sunuyoruz:
1. Bir JYSK mağazasından teslim alma – ücretsiz teslimat
Siparişinizi JYSK mağazalarımızdan birinde teslim almayı seçtiğinizde, iki seçeneğiniz vardır.
Tıkla-Al
JYSK.com.tr'deki çoğu ürünü rezerve etmenizi sağlayan bir hizmettir – Tıkla-Al’ı seçerseniz, 30 dakika içinde öğenin teslim alınmaya hazır olduğunu ya da stoğumuzda olmadığını bildiren bir SMS alırsınız. Onay mesajı aldıktan sonra siparişinizi en geç 2 açılış günü içinde teslim almalısınız. Siparişinizin ücretini mağazadan teslim aldığınızda ödersiniz.
Mağazaya teslimat
Bu ürünler Bulgaristan depomuzda paketlenir ve doğrudan teslimat adresi olarak seçtiğiniz mağazaya gönderilir. Böylelikle teslimat ücreti ödemeniz gerekmez. Ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır. Bu nedenle, 14-21 iş günü teslim süresini beklemelisiniz. Mağazaya teslimat yöntemi ile yapılan siparişlerde ödeme online olarak ve sipariş esnasında yapılmaktadır.
2. İstediğiniz adrese teslimat
JYSK, Marmara bölgesi sınırları içinde ve online olarak oluşturulan ( Tıkla-Al / Online öde mağazadan teslim al siparişleri hariç ) siparişlerimiz için adrese teslimat yapabilir. Kutu gönderisi standart olarak 14-21 iş günü içerisinde teslimat adresinin ön kapısına teslim edilir. Online siparişlerimiz sizin adınıza Bulgaristan depomuzdan size özel getirildiği için ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır.
**** Ürünlerimizin gümrük kontrolleri, ürün tipine bağlı olarak 2 farklı gümrükte gerçekleştirilmektedir. Bu durum teslimatlarımızda gecikmelere veya parçalı teslimatlara neden olabilmektedir. Böyle bir sorunla karşılaşılması halinde sizlere bilgilendirme veriyor olacağız.
Adalar ve köyler teslimat bölgesine dahil değildir. Daha önce köy olarak geçen ve yakın zamanda mahalle olan alanlar için eve teslimat istemeniz durumunda lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz. Bu talepler için özel bir ücretlendirme yapılacaktır.
Horoz Lojistik, ürünleri evin ilk kapısına kadar getirecektir. Daire kapısına teslimat istenmesi halinde bazı koşullarda özel ücretlendirme yapılacaktır.
Aşağıdakileri birbirinden ayırırız:
- Küçük eşyalar için kutu gönderisi – örneğin yorganlar, havlular ve yastık ve yorgan kılıfları
- Büyük ürünler için taşıma– örneğin yataklar, yatak çözümleri ve mobilyalar
JYSK, satın aldığınız ürünün/ürünlerin ağırlığına ve hacmine, teslimat alanı ve hizmetine göre nakliye yöntemini belirleyecektir.
Sipariş, tedarik sorunlarından kaynaklanan iki veya daha fazla teslimata bölünürse, JYSK ek masrafları karşılayacaktır.
Siparişinizi verirken bir cep telefonu numarası girmenizi öneririz, böylece JYSK veya operatörümüz teslimatla ilgili olarak sizinle SMS yoluyla iletişime geçebilir.
Lütfen faturadaki isim, adres ve kararlaştırılan teslimat tarihinin doğru olduğundan emin olun.
Yoğun dönemlerde ve kış aylarında hava şartlarından dolayı teslimatlar da gecikmeler yaşanabilir.
Ambalaj malzemelerinin bertaraf edilmesinden siz sorumlusunuz.
Kutu gönderisi (daha küçük ürünler):
Aşağıdaki seçeneklerinden birini seçin:
Teslimat noktası
Teslimat noktasında teslim almayı seçebilirsiniz
Eve teslimat
Kişisel adresinize veya başka bir adrese teslimat yapılmasını seçebilirsiniz.
Zaman dilimi
Siparişinizin teslimatı için belirli bir zaman dilimi seçemezsiniz.Ayrıca haftasonları için sadece Cumartesi 12:00’a kadar teslimat yapılacaktır.
Teslimat bildirimleri
Siparişinizi verdiğiniz andan teslimat gerçekleşene kadar aşağıdaki bildirimleri almayı bekleyebilirsiniz:
Siparişiniz ülkemizin sınırlarından geçtiği andan itibaren faturanız ve teslimat takip ayrıntılarını içeren siparişinizin gönderildiğini onaylayan bir SMS ve e-posta alacaksınız.
- Siparişiniz taşıyıcının dağıtım merkezine ulaştığında, teslimatın ne zaman yapılacağını onaylayan bir SMS ve e-posta alacaksınız.
- Olası teslimat değişiklikleri hakkında sizi bilgilendireceğiz.
- Teslimat gününde taşıyıcı size teslimatın yolda olduğunu onaylayacaktır.
- Teslimat gerçekleşmeden yaklaşık 30 dakika önce taşıyıcı tarafından sizinle iletişime geçilecektir.
Taşıma gönderileri (büyük ürünler):
Horoz Lojistik ürünleri evin ilk kapısına kadar getirecektir. Daire kapısına teslimat istenmesi halinde bazı koşullarda özel ücretlendirme yapılacaktır. Lütfen siparişin teslimattan önce kapılardan, merdivenlerden vb. geçebilecek olduğundan emin olun. Güvenlik nedeniyle sürücünün ayakkabılarını çıkarmasına izin verilmediğini lütfen unutmayın. Zemin ve halıların korunmasından siz sorumlusunuz.
Sipariş teslim edildiğinde evde olmayacaksanız, lütfen siparişin nereye bırakılacağını bize bildirin - örneğin bir kulübeye, verandaya veya benzer bir yere. Bunu yapmadıysanız ve taşıyıcı siparişi teslim edemiyorsa, yapılacak olan herhangi bir ek teslimat için ücretlendirilirsiniz.
Siparişinizi iade etmek istiyorsanız, siparişiniz evin önünde teslim alınmak için hazır olmalıdır. Daha fazla bilgi için lütfen İade ve Değişim Politikamıza bakın veya Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Teslimat bildirimleri
Siparişinizi verdiğiniz andan teslimat gerçekleşene kadar aşağıdaki bildirimleri almayı bekleyebilirsiniz:
- Siparişiniz ülkemizin sınırlarından geçtiği andan itibaren faturanız ve teslimat takip ayrıntılarını içeren siparişinizin gönderildiğini onaylayan bir SMS ve e-posta alacaksınız.
- Siparişiniz taşıyıcının dağıtım merkezine ulaştığında, teslimatın ne zaman yapılacağını onaylayan bir SMS ve e-posta alacaksınız.
- Olası teslimat değişiklikleri hakkında sizi bilgilendireceğiz.
- Teslimat gününde taşıyıcı size teslimatın yolda olduğunu onaylayacaktır.
- Teslimat gerçekleşmeden yaklaşık 30 dakika önce taşıyıcı sizinle iletişime geçecektir.
Teslimatınızı alırken
Teslimatınızı teslim alırken, lütfen:
- Kutu/paket sayısının teslimat sayfasındaki sayıyla eşleştiğinden emin olun
- Tüm kutularda/ambalajlarda belirgin hasar olup olmadığını kontrol edin
Kutu/paket sayısı beklenenden daha azsa, sürücüye eksiklik olduğunu bildirin. Ne kadar küçük olursa olsun, herhangi bir tutarsızlık derhal JYSK Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.
Bir müşteri olarak, eksik parçalar ve paketlerle ilgili bir talepte bulunmak için siparişinizi alır almaz tüm teslimatı kontrol etmenizi ve aciliyetle müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi öneririz.
Hasarlı mallar
Kutular/paketler hasarlı görünüyorsa, aşağıdakileri gerçekleştirmenizi öneririz:
- Teslimatı reddedin ve 'Hasar nedeniyle reddedildi' ifadesiyle tutulan tutanağı imzalayın
- Teslimatı, kargo görevlisi ile birlikte açın ve ürünlerde herhangi bir hasar var ise teslimat evraklarına açıkça “Hasarlı” yazarak ürünleri almayın. Eğer ürünü alırsanız teslimat esnasında ürünlerin durumunu gösteren bir fotoğraf ile beraber hasar tespit tutanağını acilen müşteri hizmetlerimizle paylaşın.
- Veya ürünü/ürünleri açmadan önce paketin fotoğrafını çekin
Bu şekilde hasarın nedenlerini belirleyebilir ve gelecekte bu tür olayların önüne geçebiliriz.
Her durumda, sorunu bildirmek için derhal JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
6. İade ve değişim politikası
Fikrinizi değiştirmeniz halinde JYSK'da bir ürünü iade etmek veya değiştirmek kolaydır.
Satın alma belgesi ile iade edilen kullanılmayan ürünler için zaman sınırlaması olmaksızın tam para iadesi sağlıyoruz. Bu, hem mağazalardan hem de online olarak satın alınan ürünler için geçerlidir.
Lütfen aşağıdakilere dikkat edin:
- Satın alma belgeniz yoksa, size başka bir ürünle değişim veya kredi kuponu sunuyoruz.
- İade edilen ürünün orijinal durumunda olmaması durumunda daha düşük bir iade değeri sunuyoruz.
- Standart seçimlere dayanmayan, internet mağazamızda görünmeyen veya kendi ölçülerinize göre üretilmiş özel yapım ürünler genellikle düşük bir iade değerine sahiptir.
- Taşıma hizmeti gibi ek hizmetler, teslimat gerçekleştirilmişse iade edilmeyecektir.
İade edilen ürünlerin durumu
- Hasar görmüş veya değeri önemli ölçüde azaltacak şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, geri ödemeyi azaltma veya reddetme hakkımız saklıdır.
- Ürünü iade ederken, tercihen orijinal ambalajında, güvenli bir şekilde paketlendiğinden emin olun. Bu durumda, ürünü yeniden satabilir ve başka bir müşteriyi mutlu edebiliriz. Taşıyıcı makbuz ve takip ve izleme numarası verirse, bunları saklayın. Orijinal ambalaj olmaması JYSK'nin iade tutarını azaltmasına neden olabilir.
- GOLD yataklar için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. GOLD yataklar hakkında daha fazla bilgi edinin. 100 günlük deneme süresi GOLD yatak pedleri için geçerli değildir.
Nakliye masrafları
İlgili mevzuat hükümleri saklı kalmak kaydıyla,
- Ürünü bir JYSK mağazasında iade ederseniz veya iade için başka bir şekilde kendiniz düzenleme yaparsanız, ilk nakliye masrafını iade edeceğiz.
- İade nakliyesini JYSK’nın düzenlemesini tercih ederseniz, ürünü iade etme masrafımızı karşılayacağı için ilk nakliye masrafını size iade etmeyeceğiz.
- Yerel mağaza kuryesi tarafından eve teslim edilen bir siparişi mağazaya iade ederseniz, ilk nakliye masraflarını iade etmeyeceğiz.
- Siparişin tamamını değil yalnızca bir kısmını iade ederseniz, ilk nakliye masrafını size iade etmeyeceğiz.
Para iadesi
Para iadesi mümkün olan en kısa sürede ve iptal bildirimini aldıktan sonra en geç 14 iş günü içinde yapılacaktır. JYSK, iade edilen ürünü teslim alana kadar veya siz ürünü iade ettiğinize dair belgeleri gönderene kadar geri ödemeyi bekletebilir. Satın alma belgeniz yoksa, iade değeri ürünün son 60 gün içindeki en düşük fiyatına eşdeğer bir tutar olacaktır.
Siparişin teslim alınmadan önce iptal edilmesi
Siparişinizi teslim almadan önce JYSK.com.tr üzerinden iptal etmek isterseniz, sipariş numarasını belirterek siparişi iptal etmek için JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekir. Siparişinizin teslimatını kabul etmediyseniz, siparişin iadesi için sizden ekstra ücret alınmayacaktır.
İade nasıl yapılır
İade politikamız, mağazalardan ve internetten satın alınan ürünler için geçerlidir.
Ürününüzü en hızlı ve kolay şekilde bir JYSK mağazasında iade edebilirsiniz. Ürünü bir mağazada iade ederseniz, nakliye masrafları da dahil olmak üzere para iadenizi hemen alırsınız. Bu şekilde, ürünün daha iyi durumda olduğundan emin olabiliriz ve böylece başka bir mutlu müşteriye yeniden satabiliriz.
Bir taşıma ücreti karşılığında, online siparişin iadesini de ayarlayabiliriz. Lütfen JYSK'nın iadenizi düzenlemeye nasıl yardımcı olabileceği hakkında daha fazla bilgiyi SSS bölümümüzde iade nasıl yapılır kısmında okuyun. Alternatif olarak, online cayma formumuzu kullanabilirsiniz.
7. Talepler
Tüm ürünlerde siparişin alınmasından itibaren 2 yıllık garanti süresi sunuyoruz.
- Ürününüzün kalite kusuru var mı?
- Siparişinizde eksik parçalar var mı?
- Sipariş nakliye hasarına maruz kaldı mı?
- Taleple ilgili başka sorunlarınız var mı?
JYSK mağazalarından biriyle iletişime geçin ve satın alma belgesi olarak makbuzunuzu yanınızda getirin. Alternatif olarak, JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Bir e-posta gönderin ve söz konusu kusurun/sorunun bir resmini ekleyin. İşlem süresini en aza indirmek için lütfen sipariş numaranızı girin.
Şikayetin, hatayı tespit ettiğiniz andan itibaren makul bir süre içinde yapılması gerektiğini lütfen unutmayın.
JYSK talebi onaylarsa, asıl siparişle ilgili tüm masrafları karşılayacağız veya size yeni bir ürün sunacağız.
8. Gizlilik Politikası
Kişisel verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla JYSK Ev Ürünleri Perakende Ticaret Anonim Şirketi (“JYSK” veya “Şirket”) tarafından, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Toplanan kişisel verileriniz, Kanun tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde, JYSK tarafından aşağıda yer alan amaçlar doğrultusunda işlenebilecektir:
- Şirket’in insan kaynakları politikaları ve süreçlerinin planlanması ve icra edilmesi
- Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi
- Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası
- Şirket tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi
- Şirket’in ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve icrası
- Şirket’in ve Şirket’le iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini
Kişisel verilerinizin JYSK tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgiler, JYSK Ev Ürünleri Perakende Ticaret Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’nda https://jysk.com.tr/aydinlatma-metni adresinde linki altında yer almaktadır.
9. Haber bülteni
Haber Bültenlerinin dağıtımı amacıyla JYSK sizinle ilgili aşağıdaki kişisel verileri toplayacak ve işleyecektir:
- E-posta adresi
- İsim
- Adres (isteğe bağlı)
- Doğum tarihi (isteğe bağlı)
- Cinsiyet (isteğe bağlı)
Bilgilerinizi bir veri tabanında korumalı bir sunucuda saklıyoruz. Bilgilerinize sadece işbirliği yapılan harici bir ortakla birlikte yalnızca JYSK ağ yöneticisinin erişimi vardır. E-posta adresinizi başka şirketlere açıklamayacağımızı veya satmayacağımızı garanti ediyoruz.
Yalnızca ileti almaya izin veren alıcılara haber bültenleri göndeririz ve diğerlerinin e-posta adresinizi girememesi için çift oturum açma adını kullanırız. Haber bültenimizi kabul etmeden aldıysanız, bunun nedeni tanıdığınız bir kişinin bülteni size iletmiş olması olabilir.
Haber bültenine kaydolduğunuzda, e-posta yoluyla haftalık bir ile dört haber bülten almayı bekleyebilirsiniz. Haber bülteni, JYSK’ ün toplam ürün yelpazesindeki mevcut kampanyalar hakkında en son teklifleri, haberleri ve bilgileri içerir. Kaydolduktan sonra, internet sitemiz üzerindeki terk edilmiş sepet üzerindeki hatırlatıcılar, satın alma sonrası takip e-postaları ve ilgilendiğiniz ürünlerini içeren e-postalar da dahil olmak üzere hizmet duyuruları almayı kabul edersiniz.
Tüm bültenlerimizin altındaki bağlantıdan veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek istediğiniz zaman aboneliğinizi iptal edebilirsiniz. Haber bültenlerimize en az 3 aydır ilgi göstermiyorsanız, eylemsizliğinizin bir sonucu olarak size haber bültenimizi göndermeyi durdurma hakkımızı saklı tutarız. Elbette istediğiniz zaman yeniden kaydolabilirsiniz. JYSK, siz onayınızı geri çekene kadar kişisel verileri saklayacaktır.
Kişisel verilerinizin işlenmesinin yasal dayanağı, verdiğiniz onaydır.
10. Hediye kartları
Bir JYSK hediye kartı satın alarak, hediye kartları için genel hüküm ve koşulları kabul etmiş olursunuz.
Hediye kartını verildiği ülkede ödeme olarak kullanabilirsiniz. Hediye kartını, bir JYSK mağazasından veya JYSK.com.tr adresinden ürün satın alırken kullanabilirsiniz. Hediye kartı, daha fazla hediye kartı satın almak için kullanılamaz. Hediye kartının değeri satın alma işleminizi karşılamıyorsa, kabul edilen ödeme yöntemlerinden birini kullanarak farkı ödemeniz gerekir.
JYSK.com.tr üzerinden sipariş verdiyseniz ve hediye kartı ile ödeme yaptıysanız, siparişin iptal edilmesi durumunda yeni bir hediye kartı düzenlenecektir. Ödemenizi kısmen hediye kartıyla, kısmen de kredi kartıyla yaptıysanız, sırasıyla hediye kartındaki ve kredi kartındaki ilgili tutarları iade edilecektir.
Mağazalarımızdan birinde sipariş verdiyseniz ve hediye kartı ile ödeme yaptıysanız ve sipariş iptal edildiyse, yeni bir hediye kartı düzenlenir.
Hediye kartı, kimlik olmadan ödeme için kullanılabilir. Ancak, hediye kartının hırsızlık vs. sebeplerle kaybolması durumunda kart bloke edilebilir. JYSK, kaybolan hediye kartlarının yerine yenilerini vermez.
En fazla 10.000 Türk Lirası tutarına kadar JYSK hediye kartı satın alabilirsiniz.
Hediye kartları verildiği tarihten itibaren 5 yıl geçerlidir.