İade ve talep

İade ve talep politikalarımıza ilişkin herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaya hazırız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibiyle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

İade ve değişim politikası

GOLD yataklarda 100 günlük deneme süresi 

+
JYSK olarak GOLD şiltelerimiz için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. Lütfen, bu 100 günlük deneme süresinin, ürünün iadesi için değil, başka bir ürünle değiştirilmesi için geçerli olduğunu unutmayın. 100 günlük deneme süresi GOLD üst şilteler için geçerli değildir.
100 günlük deneme süremiz hakkında daha fazlasını buradan okuyun

Önemli :
Hasar görmüş veya ürünün değerini büyük ölçüde azaltacak şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, iade miktarını düşürme veya iadeyi tamamen reddetme hakkımızı saklı tutuyoruz.
Geçerli bir satın alma belgeniz yoksa, ürünü başka bir ürünle veya tutar için bir kredi sertifikasıyla değiştirmeyi teklif edebiliriz. Kredinin değeri, öğenin son 30 gün içinde sahip olduğu en düşük fiyat olacaktır. Online satın alımlarda, satın alma kanıtınız e-posta yoluyla aldığınız faturadır. Mağazadan yapılan satın alımlar için ise size satın alım esnasında verilmiş olan makbuzunuzdur. Makbuzunuz yoksa mağaza, online bankacılığın genel görünümünü görüntüleyerek faturanızı sisteminde bulabilir. Bu süreç satın alma tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde geçerli olacaktır.
Perdeler, metrelik ürünler, şilteler, gardıroplar gibi özel yapım ürünler iade edilemez.
Mağazada bir ürünü iade ettiğinizde, online olarak yapmış olduğunuz satın alma işlemi için ödediğiniz teslimat maliyetlerini iade edeceğiz. Online işlemler için ise bu yalnızca siparişin tamamı iade edildiğinde geçerlidir. JYSK, siparişinizin iade sürecini organize ederse, tahsilat ödemesini karşılayacağı için teslimat masraflarınız iade edilmeyecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK'ün iade politikası nedir? 

+
JYSK'de, fikrinizi değiştirirseniz bir ürünü iade etmek veya değiştirmek kolaydır.
Yeni, kullanılmamış ve takas durumunda olan ve resmi satın alma kanıtına sahip olduğunuz ürünler için iade süresi sınırlaması olmaksızın tam tutarın iade edilmesini sağlıyoruz. Bu, hem fiziki mağazalarımızdan hem de çevrimiçi mağazamızdan satın alınan ürünler için geçerlidir. Ürününüzü iade etmenin en hızlı ve en kolay yolu, fiziki bir JYSK mağazasına gitmektir. Ürünü bir mağazaya iade ederseniz, siparişin tamamını iade ettiğinizde online sipariş için ödenen, nakliye tutarı da dahil olmak üzere, tutarı hemen alırsınız. Bu şekilde, ürünü başka bir müşterimize satışını gerçekleştirebiliriz. Orijinal siparişinizin nakliye ücretini iade etmeden, sizden alınmasını ve iade edilmesini sağlayabiliriz. İade nakliyesini düzenlemek için lütfen Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişime geçin.
*Şirket faturası ile ödediğiniz online siparişinizi iade etmeniz durumunda, tutar banka havalesi yolu ile ya da ödemesinin yapıldığı karta 1 hafta içerisinde iade edilecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK'ün sınırsız iade hakkı neleri kapsıyor?

+
JYSK'de pişman olduğunuz bir ürünü iade etmek veya değiştirmek her zaman kolaydır.
Geçerli bir satın alma belgesinin ibraz edilebildiği, kullanılmamış ürünler için süre sınırlaması olmaksızın tam iade sunuyoruz. Bu, hem bir mağazadan hem de online olarak satın alınan tüm ürünler için geçerlidir. Bir ürünü size en yakın JYSK mağazasına iade ederseniz, nakliye masraflarınız da dahil olmak üzere paranızı anında geri alırsınız. Bu şekilde, ürünün başka bir müşterimize satılabilir durumda olmasını sağlayabiliriz.
İade politikamız hakkında daha fazlasını okuyun (link)
Öğenizi nasıl iade edeceğiniz hakkında daha fazlasını okuyun (link)
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Online olarak satın aldığım ürünü mağazada nasıl iade edebilirim?

+
Ürününüzü iade etmenin en kolay ve hızlı yolu bir JYSK mağazasını ziyaret etmenizdir. Siparişinizi mağazaya iade ettiğinizde kargo ücreti dahil paranızı anında geri alırsınız.
JYSK'de sürdürülebilir kalkınmayı önemsiyoruz. Bu nedenle, iade ederken, kullanabilmeniz için satın aldığınız üründen kesinlikle emin olana kadar ürünlerin ambalajını saklamanızı rica ediyoruz.
Bir ürünü mağazaya iade ederken, orijinal durumunda ve ambalajında teslim almayı tercih ederiz. Bu durumda ürünü başka müşterimize tekrar satabilir ve bir müşterimizin daha mutlu olmasını sağlayabiliriz. Ürün orijinal durumunda değilse, mağaza ödenen tutarın tamamını iade etme, kısmi iade yapma veya ürün değeri için bir hediye çeki düzenleme hakkını saklı tutar. Ürünü bir mağazaya iade ederken parçalarına ayırmanız gerekmez.
Hasarlı bir ürün aldıysanız şikayet oluşturma hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.
Önemli

E-posta yoluyla size iletmiş olduğumuz faturanızı daima yanınızda bulundurun. Bu belgeyi iadeye yardımcı olabilmeleri için mağaza çalışanlarımıza satın alma belgeniz olarak ibraz etmeniz gerekmektedir. Bu belgeyi cep telefonunuzdan da gösterebilir veya belgenin basılı bir versiyonunu yanınızda getirerek sunabilirsiniz.
Siparişinizin yalnızca bir kısmını iade etmek istiyorsanız, nakliye masraflarınızı geri alamazsınız.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Online olarak yapmış olduğum satın alma işlemimden pişman oldum - siparişi nasıl iade edebilirim? 

+
Online olarak yapmış olduğunuz alışverişinizle ilgili fikrinizi değiştirdiyseniz, ürününüzü iade etmek oldukça kolaydır. Geçerli bir satın alma belgesinin sunulabileceği durumlarda, zaman sınırlaması olmaksızın tam bir para iadesi sunuyoruz. Bu koşul hem mağazamızdan hem de online olarak satın alınan ürünler için geçerlidir. Ürününüzü iade etmenin en kolay ve hızlı yolu bir JYSK mağazasını ziyaret etmenizdir. Siparişinizi mağazaya iade ettiğinizde kargo ücreti dahil paranızı anında geri alırsınız.
Online olarak gerçekleştirilen iade süreçleri için ise nakliye ücreti karşılığında, çevrimiçi olarak satın alınan bir siparişin iade nakliyesini de ayarlayabiliriz.
Bir ürünü mağazaya iade ederken, orijinal durumunda ve ambalajında teslim almayı tercih ederiz. Bu durumda ürünü başka müşterimize tekrar satabilir ve bir müşterimizin daha mutlu olmasını sağlayabiliriz. Ürünü bir mağazaya iade ederken parçalarına ayırmanız gerekmez.
Hasarlı bir ürün aldıysanız şikayet oluşturma hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Horoz teslimatı ile aldığınız ürünün iadesi.
Ürününüzü Horoz Lojistik ile teslim aldıysanız koli ya da paket olarak gönderilmiştir. Bu nedenle, ürününüzü iade etmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
  1. İadenizi oluşturmak için web sitemizdeki online iade formumuzu doldurun. İade formuna buradan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri talebinizi aldıktan sonra size bir iade etiketi gönderecektir.
  2. İade etiketinizi e-posta ile alacaksınız, bu etkiketin iade paketinize eklenmesi gerekiyor.
  3. Ürününüzü dikkatlice paketleyin ve nakliye etiketini yapıştırın. Orijinal ambalaj tercih edilir.
Paketi size en yakın Horoz Lojistik şubesine de götürebilirsiniz . JYSK'den para iadenizi alana kadar iade makbuzunuzu daima saklayın.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Sipariş oluşturduğuma pişman oldum ama ürünümü henüz teslim almadım? 

+
Mağazada oluşturulan sipariş:
Siparişinizi bir mağazada verdiyseniz, siparişinizin iptal edilmesi için mağaza çalışanlarımız veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz.
Siparişin ödemesi mağazamızda yapılmışsa, siparişi iptal ettirmek için mağazaya gitmeniz gerekir, ardından sipariş tutarı ödeme yaptığınız yöntem ile iade edilir. Mağazamıza ziyaretiniz gerçekleşmeden para iadenizi yapabilmemiz mümkün değildir.

Online olarak oluşturulan sipariş:
Siparişinizi web sitemizden verdiyseniz, siparişinizin iptal edilmesi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmelisiniz. Siparişin iptali için müşteri hizmetleri çalışanlarımızın incelemesi gereken adımlar olduğunu ve sürecin zaman alabileceğini belirtmek isteriz.
Çalışma saatlerimizde bizimle iletişime geçmenin en hızlı yolu çevrimiçi sohbetimizdir.
Teslimat gerçekleşmeden önce iptal talebinizin alınması ve siparişinizin iptal edilebilir olması durumunda nakliye masraflarınız tarafınıza iade edilecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 

+
SİPARİŞİNİZİ MAĞAZAMIZDA VERDİYSENİZ,

Mağazamızda ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek istiyorsanız, satın alma makbuzunuzla birlikte mağazamızı ziyaret etmeniz gerekir. Siparişiniz kartla ödendiyse, lütfen kartınızı mağazaya yanınızda getirin

SİPARİŞİNİZİ ONLINE OLARAK VERDİYSENİZ,


JYSK.com.tr online mağazasında vermiş olduğunuz siparişinizi iptal etmek istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Ürünümü teslim aldım ama alışverişimden vazgeçtim. 

+
JYSK'de pişman olduğunuz bir ürünü iade etmek veya değiştirmek her zaman kolaydır.
Geçerli bir satın alma belgesinin ibraz edilebildiği, kullanılmamış ürünler için süre sınırlaması olmaksızın tam iade sunuyoruz. Bu, hem bir mağazadan hem de online olarak satın alınan tüm ürünler için geçerlidir.
Önemli
  • Geçerli bir satın alma belgeniz yoksa, ürünü başka bir ürünle veya belirlenen iade tutarı kadar bir hediye kartı ile değiştirmeyiz teklif edebiliriz.
  • Orijinal durumda olmayan ürünlerin iadesini alırken indirimli bir miktar sunabiliriz.
  • Özel ölçülü perde, metrelik eşya, yatak, gardırop gibi özel üretilen ürünlerde iade yapılmamaktadır.
  • Teslimat hizmeti gibi ekstra hizmetlerin satın alınması, teslimatın tamamlanmış olması durumunda iade edilmeyecektir.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

İade edilen ürün(ler) için bana ne zaman geri ödeme yapılacak? 

+
Fiziki mağazaya iade

Bu en hızlı seçenektir. Öğelerinizi fiziki bir JYSK mağazasına iade ederseniz, ödenen tutarı hemen geri alırsınız. Tutar hem nakit olarak hem de ödediğiniz karta iade edilebilir (mağazadan satın alma durumunda - anında, online sipariş durumunda – 10-14 iş gününe kadar).

Lütfen satın alma belgenizi (fiş/fatura) ve ödeme yaparken kullandığınız kartı yanınızda getirin.

*Şirket faturası ile ödediğiniz online siparişi iade etmeniz durumunda, tutar banka havalesi/ödemesinin yapıldığı karta 10-14 iş günü içerisinde iade edilecektir.

Kargo şirketi ile iade:
Siparişinizi kargo şirketimiz ile iade ettiğiniz takdirde, iptal işlemleriniz tamamlanır tamamlanmaz tutar tarafınıza gönderilecektir. İşlemleriniz tamamlandığında e-posta ile bir iade bildirimi alacaksınız. Geri ödeme, iptal talebinin oluşturulduğu tarihten itibaren en geç 14 iş günü içinde ve mümkün olan en kısa sürede yapılacaktır.
JYSK, iade edilen ürünleri alana kadar veya ürünlerin iade edildiğine dair kanıt sunulana kadar geri ödemeyi durdurma hakkını saklı tutar.
Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız tarafımızdan talep gönderilir gönderilmez iade işlemi başlatılacaktır.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

İade edilen ürünlerin durumu 

+
Hasar görmüş veya değerini düşürecek şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, JYSK iade miktarını düşürme hakkını saklı tutar.
Bir ürünü iade ettiğinizde, tercihen orijinal ambalajında olmak üzere güvenli bir şekilde paketlendiğinden emin olmalısınız. Bu şekilde ürünü satabilir ve başka bir müşteriyi daha mutlu edebiliriz. Varsa taşıyıcıdan aldığınız makbuzu takip numaranızla birlikte saklayın. Ürün orijinal ambalajında iade edilmezse, JYSK iade miktarını düşürme hakkını saklı tutar.
GOLD yataklarımız için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. GOLD şilteler hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz. 100 günlük deneme süresi GOLD üst şilteler için geçerli değildir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

İade etmek istediğiniz ürünlerin ambalajlanması 

+
JYSK'de sürdürülebilir kalkınmayı önemsiyoruz. Bu nedenle, iade ederken, kullanabilmeniz için satın aldığınız üründen kesinlikle emin olana kadar ürünlerin ambalajını saklamanızı rica ediyoruz.

Bir ürünü mağazaya iade ederken, orijinal durumunda ve ambalajında teslim almayı tercih ederiz. Bu durumda ürünü başka müşterimize tekrar satabilir ve bir müşterimizin daha mutlu olmasını sağlayabiliriz. Ürün orijinal durumunda değilse, mağaza ödenen tutarın tamamını iade etme, kısmi iade yapma veya ürün değeri için bir hediye çeki düzenleme hakkını saklı tutar. Ürünü bir mağazaya iade ederken parçalarına ayırmanız gerekmez.

Ürünün kuryemiz aracılığıyla iade edilmesini talep ederseniz, ürünün, orijinal kalitesinde kalması ve ödenen tutarın tamamını iade almanızı sağlamak için demonte edilmesi ve paketlenmesi gerekir. Siparişinizi kabul edip etmeyeceğinizden emin değilseniz, siparişlerinizi dikkatli bir şekilde açmanızı ve ürün ambalajını saklamanızı öneririz.

İade Politikamız hakkında daha fazlasını buradan okuyun.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Talepler

Hasarlı bir ürün alırsam ne yapmalıyım? 

+
JYSK için elbette tüm siparişlerin sorunsuz şekilde teslim edilmesi önemlidir. Ancak bazı ürünler nakliye sırasında hasar alabiliyor. Bu durumda ürünlerin normalde size ulaşmadan önce değiştirilmesi beklenir.

Paket alınmadan önce hasar tespiti
Aldığınızda ambalajın hasarlı olduğunu görürseniz, şunları yapmanızı öneririz:
  • Ürünü teslim almayı reddedin. Yani ürünü istemediğinizi kargo görevlisine bildirin. Ürün bize geri döndüğünde, bir iade maili alacaksınız ve ödenen tutar otomatik olarak hesabınıza aktarılacaktır.
  • Posta, taşıyıcı veya teslimat noktası tarafından ambalaj hasarının tutanak haline getirilmesini isteyin.
Hasarlı bir ürün olduğundan şüpheleniyorsanız, paketi açmadan önce her zaman paketin fotoğrafını çekmenizi öneririz. Bununla, hasarın nakliye sırasında mı meydana geldiği ya da hasarın nasıl meydana gelmiş olabileceği tespit edilebilir. Bu işlem size yardımcı olmamızı ve gelecekte benzer sorunları azaltmamızı kolaylaştırır.

Paket alındıktan sonra hasar tespiti
  • Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin – Hasarı, ürünü teslim alırken ya da ürünleri ambalajından çıkarırken fark etmeniz durumunda şikayetinizin fotoğraflı belgelerine ihtiyacımız var, bu nedenle lütfen ekli fotoğraf veya video belgeleriyle birlikte çevrimiçi sohbet veya e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğimizden emin olabilirsiniz.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK'nin fiyat garantisi neleri kapsıyor? 

+

Satın aldığınız ürünü (JYSK veya başka bir mağazadan) satın aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde daha ucuza bulursanız aradaki fiyat farkı kadar hediye çeki alacaksınız. Hediye çeki, ürününüzü satın aldığınız ülkede tüm mağazalarda ve JYSK.com.tr online mağazasında kullanılabilir. Hediye çeki 5 yıl geçerlidir.

FİYAT GARANTİSİ ŞARTLARI VE KOŞULLARI
  • JYSK fiyat garantisi tamamen aynı ürünler için geçerlidir. Aşağıdaki “istisnalar” bölümünü kontrol edin.
  • Fiyat garantisini satın alma veya teslimattan itibaren 30 gün içinde talep etmeniz gerekmektedir.
  • Fiyat garantisi talep ederken bahsettiğiniz düşük fiyatın geçerli olması gerekir.
  •  JYSK'de satın alma işleminiz için bir kanıt sunabilmeniz gerekir (orijinal makbuz)
  • Rakiplerimizden bir kanıt sunabilmeniz gerekir, örneğin kampanya kağıdı, teklif bağlantısı veya benzer bir şey
İSTİSNALAR
  • Aynı olmayan ürünler fiyat garantimize dahil değildir. Ürünün tamamen aynı model olması gerekir,  tam olarak aynı teknik özelliklere sahip olması gerekir: aynı marka, üretici, renk, ölçüm, boyut ve paketin tam olarak aynı parçaları içermesi gerekir.
  • Fiyat garantisi, üretimi durdurulan ürünler, açılış ve yeniden açılma teklifleri, teşhir modelleri, özel siparişler ve sezon sonu nedeniyle satışta olan ürünler için geçerli değildir.
  • Fiyat garantisi, teslimat vb. hizmetler için geçerli değildir.
  • Fiyat garantisi sadece özel kişi tarafından yapılan alışverişler için geçerlidir

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Sipariş ettiğim tüm ürünler gönderilmedi veya yanlış ürünler gönderildi. 

+
Size yanlış ürünler gönderdiysek ya da siparişinizi eksiksiz teslim etmediysek üzgünüz.
En kısa sürede çözüme ulaşmamız için lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri vermeye hazır olun:
-Sipariş numaranız
-Hangi ürün gönderildi?
-Hangi parça eksik?
Canlı sohbet veya telefon yoluyla bizimle iletişime geçerek en hızlı yardımı alacaksınız.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.