İade ve talep

İade ve talep politikalarımıza ilişkin herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaya hazırız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibiyle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

İade ve değişim politikası

JYSK olarak GOLD şiltelerimiz için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. Lütfen, bu 100 günlük deneme süresinin, ürünün iadesi için değil, başka bir ürünle değiştirilmesi için geçerli olduğunu unutmayın. 100 günlük deneme süresi GOLD üst şilteler için geçerli değildir.
100 günlük deneme süremiz hakkında daha fazlasını buradan okuyun

Önemli :
Hasar görmüş veya ürünün değerini büyük ölçüde azaltacak şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, iade miktarını düşürme veya iadeyi tamamen reddetme hakkımızı saklı tutuyoruz.
Geçerli bir satın alma belgeniz yoksa, ürünü başka bir ürünle veya tutar için bir kredi sertifikasıyla değiştirmeyi teklif edebiliriz. Kredinin değeri, öğenin son 30 gün içinde sahip olduğu en düşük fiyat olacaktır. Online satın alımlarda, satın alma kanıtınız e-posta yoluyla aldığınız faturadır. Mağazadan yapılan satın alımlar için ise size satın alım esnasında verilmiş olan makbuzunuzdur. Makbuzunuz yoksa mağaza, online bankacılığın genel görünümünü görüntüleyerek faturanızı sisteminde bulabilir. Bu süreç satın alma tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde geçerli olacaktır.
Perdeler, metrelik ürünler, şilteler, gardıroplar gibi özel yapım ürünler iade edilemez.
Mağazada bir ürünü iade ettiğinizde, online olarak yapmış olduğunuz satın alma işlemi için ödediğiniz teslimat maliyetlerini iade edeceğiz. Online işlemler için ise bu yalnızca siparişin tamamı iade edildiğinde geçerlidir. JYSK, siparişinizin iade sürecini organize ederse, tahsilat ödemesini karşılayacağı için teslimat masraflarınız iade edilmeyecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK için elbette tüm siparişlerin sorunsuz şekilde teslim edilmesi önemlidir. Ancak bazı ürünler nakliye sırasında hasar alabiliyor. Bu durumda ürünlerin normalde size ulaşmadan önce değiştirilmesi beklenir.

  • Paket alınmadan önce hasar tespiti :


Aldığınızda ambalajın hasarlı olduğunu görürseniz, şunları yapmanızı öneririz:

    • Ürünü teslim almayı reddedin. Yani ürünü istemediğinizi kargo görevlisine bildirin. Ürün bize geri döndüğünde, bir iade maili alacaksınız ve ödenen tutar otomatik olarak hesabınıza aktarılacaktır.
    • Posta, taşıyıcı veya teslimat noktası tarafından ambalaj hasarının tutanak haline getirilmesini isteyin.

 

  • Paket alındıktan sonra hasar tespiti :

 

    • Hasarlı bir ürün olduğundan şüpheleniyorsanız, paketi açmadan önce her zaman paketin fotoğrafını çekmenizi öneririz. Bununla, hasarın nakliye sırasında mı meydana geldiği ya da hasarın nasıl meydana gelmiş olabileceği tespit edilebilir. Bu işlem size yardımcı olmamızı ve gelecekte benzer sorunları azaltmamızı kolaylaştırır.
    • Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin – Hasarı, ürünü teslim alırken ya da ürünleri ambalajından çıkarırken fark etmeniz durumunda şikayetinizin fotoğraflı belgelerine ihtiyacımız var, bu nedenle lütfen ekli fotoğraf veya video belgeleriyle birlikte çevrimiçi sohbet veya e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğimizden emin olabilirsiniz.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Kargo ile gönderdiğiniz ürünlerin tarafımıza ulaşması ve iade işleminin onaylanmasının ardından para iadeniz 2-14 gün içerisinde hesabınıza yansıyacaktır. Bu süre değişikliğinin tamamen bankanıza bağlı olduğunu iletmek isteriz.

Eğer ürünlerinizi mağazamıza bireysel olarak bırakırsanız, para iadenizi hemen alabilirsiniz. Ödeme esnasında kullanmış olduğunuz kredi kartınızın yanınızda olması size fayda sağlayacaktır.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Mağazamızda ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek istiyorsanız,

    • Satın alma fişiniz ile birlikte mağazamızı ziyaret etmeniz gerekir. Siparişiniz kartla ödendiyse, lütfen kartınızı mağazaya yanınızda getirin.
    • Ürünleriniz mağazamızda sorumlularımız tarafından kontrol edilecektir. İncelemeler sonucu nihai karar kendileri tarafından sizlere iletilecektir.

Eve teslimat ve online öde mağazadan al siparişleriniz için;

    • Depomuzdan henüz gönderilmemiş eve teslimat siparişleriniz için iptal talebiniz için hemen yardımcı olabiliriz.  Depomuzdan gönderilmiş siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişiniz size ulaştığında iade işlemi için sizlere yardımcı olabiliriz.
    • Online öde mağazadan al siparişleriniz için siparişinizin her aşamasında bize ulaşabilirsiniz.
    • JYSK.com.tr online mağazasında vermiş olduğunuz siparişinizi iptal etmek istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

  • Mağazada oluşturulan sipariş:
    Siparişinizi bir mağazada verdiyseniz, siparişinizin iptal edilmesi için mağaza çalışanlarımız veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz.
    Siparişin ödemesi mağazamızda yapılmışsa, siparişi iptal ettirmek için mağazaya gitmeniz gerekir, ardından sipariş tutarı ödeme yaptığınız yöntem ile iade edilir. Mağazamıza ziyaretiniz gerçekleşmeden para iadenizi yapabilmemiz mümkün değildir.
  • Online olarak oluşturulan sipariş:
    • Websitemiz üzerinde vermiş olduğunuz eve teslimat siparişlerimizin iptali ancak siparişinizin paketleme aşamasına bağlıdır. Kargo aşamasına geçmiş olan siparişlerinizin iptali ancak ürünleriniz size ulaştıktan sonra yapılmaktadır.
    • Online olarak yapılan alışverişlerde, ürünler şahsa özel olarak Bulgaristan depomuzdan getirilmektedir. Bu nedenle, ödemiş olduğunuz kargo ücretinin tarafınıza ödenmesi, ürün alımı ile ilgili koşullara bağlıdır. Detaylı bilgi için “ Nakliye masrafları “ kısmını incelemeniz gerekmektedir. 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

  • Mağazamızda ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek istiyorsanız :

Mağazamızı, ürününüzle beraber ziyaret etmeniz gerekmektedir. Yapılan incelemeler sonucu mağaza çalışanlarımız sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.

  • Online öde-mağazadan teslim al siparişler :

Mağazamızı, ürününüzle beraber ziyaret etmeniz gerekmektedir. Yapılan incelemeler sonucu mağaza çalışanlarımız veya müşteri hizmetlerimiz sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.

  • Eve teslimat siparişler :

Müşteri hizmetlerimiz ile ileitişime geçin. Sizlerden istenecek olan ürün görsellerini paylaşın. Yapılan incelemeler sonucu müşteri hizmetlerimiz sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

  • Hasar görmüş veya değerini düşürecek şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, JYSK iade miktarını düşürme hakkını saklı tutar.
  • Bir ürünü iade ettiğinizde, tercihen orijinal ambalajında olmak üzere güvenli bir şekilde paketlendiğinden emin olmalısınız.
  • Ürün orijinal ambalajında iade edilmezse, JYSK iade miktarını düşürme hakkını saklı tutar.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK'de sürdürülebilir kalkınmayı önemsiyoruz. Bu nedenle, iade ederken, kullanabilmeniz için satın aldığınız üründen kesinlikle emin olana kadar ürünlerin ambalajını saklamanızı rica ediyoruz.

Bir ürünü mağazaya iade ederken, orijinal durumunda ve ambalajında teslim almayı tercih ederiz. Ürün orijinal durumunda değilse, mağaza ödenen tutarın tamamını iade etme, kısmi iade yapma veya ürün değeri için bir hediye çeki düzenleme veya talebi reddetme hakkını saklı tutar. Ürünü bir mağazaya iade ederken parçalarına ayırmanız gerekmez.

Ürünün kuryemiz aracılığıyla iade edilmesini talep ederseniz, ürünün demonte edilmesi ve paketlenmesi gerekir. Siparişinizi kabul edip etmeyeceğinizden emin değilseniz, siparişlerinizi dikkatli bir şekilde açmanızı ve ürün ambalajını saklamanızı öneririz.

İade Politikamız hakkında daha fazlasını buradan okuyun.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Talepler

Satın aldığınız ürünü (JYSK veya başka bir mağazadan) satın aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde daha ucuza bulursanız aradaki fiyat farkı kadar hediye çeki alacaksınız. Hediye çeki, ürününüzü satın aldığınız ülkede tüm mağazalarda ve JYSK.com.tr online mağazasında kullanılabilir. Hediye çeki 5 yıl geçerlidir.

FİYAT GARANTİSİ ŞARTLARI VE KOŞULLARI

  • JYSK fiyat garantisi tamamen aynı ürünler için geçerlidir. Aşağıdaki “istisnalar” bölümünü kontrol edin.
  • Fiyat garantisini satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde talep etmeniz gerekmektedir.
  • Fiyat garantisi talep ederken bahsettiğiniz düşük fiyatın geçerli olması gerekir.
  •  JYSK'de satın alma işleminiz için bir kanıt sunabilmeniz gerekir (orijinal makbuz)
  • Rakiplerimizden bir kanıt sunabilmeniz gerekir, örneğin kampanya kağıdı, teklif bağlantısı veya benzer bir şey

İSTİSNALAR

  • Aynı olmayan ürünler fiyat garantimize dahil değildir. Ürünün tamamen aynı model olması gerekir,  tam olarak aynı teknik özelliklere sahip olması gerekir: aynı marka, üretici, renk, ölçüm, boyut ve paketin tam olarak aynı parçaları içermesi gerekir.
  • Fiyat garantisi, üretimi durdurulan ürünler, açılış ve yeniden açılma teklifleri, teşhir modelleri, özel siparişler ve sezon sonu nedeniyle satışta olan ürünler için geçerli değildir.
  • Fiyat garantisi, teslimat vb. hizmetler için geçerli değildir.
  • Fiyat garantisi sadece özel kişi tarafından yapılan alışverişler için geçerlidir

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Satın alma belgesi ile iade edilen kullanılmayan ürünler için zaman sınırlaması olmaksızın tam para iadesi sağlıyoruz. Bu, hem mağazalardan hem de online olarak satın alınan ürünler için geçerlidir.

Lütfen aşağıdakilere dikkat edin:

    • Satın alma belgeniz yoksa, size başka bir ürünle değişim veya kredi kuponu sunuyoruz.
    • İade edilen ürünün orijinal durumunda olmaması durumunda daha düşük bir iade değeri sunulabilir. 
    • Taşıma hizmeti gibi ek hizmetler, teslimat gerçekleştirilmişse iade edilmeyecektir.
    • Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır.

İade edilen ürünlerin durumu :

    • Hasar görmüş veya değeri azaltacak şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, geri ödemeyi azaltma veya reddetme hakkımız saklıdır.
    • Ürünü iade ederken, tercihen orijinal ambalajında, güvenli bir şekilde paketlendiğinden emin olun. Orijinal ambalaj olmaması JYSK'nin iade tutarını azaltmasına neden olabilir.
    • Kurulum yapılan ürünlerde daha düşük bir iade değeri sunulabilir. 
    • GOLD yataklar için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. GOLD yataklar hakkında daha fazla bilgi edinin. 100 günlük deneme süresi GOLD yatak pedleri için geçerli değildir.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Siparişinizi eksiksiz teslim edemediğimiz için üzgünüz.

Lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri vermeye hazır olun:

  • Sipariş numaranız
  • Hangi parça eksik?
  • Size en uygun çözüm öneriniz

Canlı sohbet veya telefon yoluyla bizimle iletişime geçerek en hızlı yardımı alacaksınız.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE İLETİŞİME GEÇİN

Canlı sohbet - Çevrimdışı
Canlı sohbetimizi cevaplama süremiz : 1-2 dakika
0216 606 5858
Çağrılarımızı cevaplama süremiz : 1-3 dakika
Açılış saatleri
  • Pazartesi - Cuma: 09:00 - 17:00

     

Mağaza saatlerini buradan bulabilirsiniz