İade ve talep politikalarımıza ilişkin herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaya hazırız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibiyle her zaman iletişime geçebilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
JYSK için elbette tüm siparişlerin sorunsuz şekilde teslim edilmesi önemlidir. Ancak bazı ürünler nakliye sırasında hasar alabiliyor. Bu durumda ürünlerin normalde size ulaşmadan önce değiştirilmesi beklenir.
Aldığınızda ambalajın hasarlı olduğunu görürseniz, şunları yapmanızı öneririz:
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Kargo ile gönderdiğiniz ürünlerin tarafımıza ulaşması ve iade işleminin onaylanmasının ardından para iadeniz 2-14 gün içerisinde hesabınıza yansıyacaktır. Bu süre değişikliğinin tamamen bankanıza bağlı olduğunu iletmek isteriz.
Eğer ürünlerinizi mağazamıza bireysel olarak bırakırsanız, para iadenizi hemen alabilirsiniz. Ödeme esnasında kullanmış olduğunuz kredi kartınızın yanınızda olması size fayda sağlayacaktır.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Mağazamızda ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek istiyorsanız,
Eve teslimat ve online öde mağazadan al siparişleriniz için;
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Mağazamızı, ürününüzle beraber ziyaret etmeniz gerekmektedir. Yapılan incelemeler sonucu mağaza çalışanlarımız sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.
Mağazamızı, ürününüzle beraber ziyaret etmeniz gerekmektedir. Yapılan incelemeler sonucu mağaza çalışanlarımız veya müşteri hizmetlerimiz sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.
Müşteri hizmetlerimiz ile ileitişime geçin. Sizlerden istenecek olan ürün görsellerini paylaşın. Yapılan incelemeler sonucu müşteri hizmetlerimiz sizlere talebinize yönelik bilgilendirme yapacaktır.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
JYSK'de sürdürülebilir kalkınmayı önemsiyoruz. Bu nedenle, iade ederken, kullanabilmeniz için satın aldığınız üründen kesinlikle emin olana kadar ürünlerin ambalajını saklamanızı rica ediyoruz.
Bir ürünü mağazaya iade ederken, orijinal durumunda ve ambalajında teslim almayı tercih ederiz. Ürün orijinal durumunda değilse, mağaza ödenen tutarın tamamını iade etme, kısmi iade yapma veya ürün değeri için bir hediye çeki düzenleme veya talebi reddetme hakkını saklı tutar. Ürünü bir mağazaya iade ederken parçalarına ayırmanız gerekmez.
Ürünün kuryemiz aracılığıyla iade edilmesini talep ederseniz, ürünün demonte edilmesi ve paketlenmesi gerekir. Siparişinizi kabul edip etmeyeceğinizden emin değilseniz, siparişlerinizi dikkatli bir şekilde açmanızı ve ürün ambalajını saklamanızı öneririz.
İade Politikamız hakkında daha fazlasını buradan okuyun.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Satın aldığınız ürünü (JYSK veya başka bir mağazadan) satın aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde daha ucuza bulursanız aradaki fiyat farkı kadar hediye çeki alacaksınız. Hediye çeki, ürününüzü satın aldığınız ülkede tüm mağazalarda ve JYSK.com.tr online mağazasında kullanılabilir. Hediye çeki 5 yıl geçerlidir.
FİYAT GARANTİSİ ŞARTLARI VE KOŞULLARI
İSTİSNALAR
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Satın alma belgesi ile iade edilen kullanılmayan ürünler için zaman sınırlaması olmaksızın tam para iadesi sağlıyoruz. Bu, hem mağazalardan hem de online olarak satın alınan ürünler için geçerlidir.
Lütfen aşağıdakilere dikkat edin:
İade edilen ürünlerin durumu :
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Siparişinizi eksiksiz teslim edemediğimiz için üzgünüz.
Lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin ve aşağıdaki bilgileri vermeye hazır olun:
Canlı sohbet veya telefon yoluyla bizimle iletişime geçerek en hızlı yardımı alacaksınız.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.