İade ve talep politikalarımıza ilişkin herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaya hazırız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibiyle her zaman iletişime geçebilirsiniz.
İade ve değişim politikası
JYSK olarak GOLD şiltelerimiz için 100 günlük deneme süresi sunuyoruz. Lütfen, bu 100 günlük deneme süresinin, ürünün iadesi için değil, başka bir ürünle değiştirilmesi için geçerli olduğunu unutmayın. 100 günlük deneme süresi GOLD üst şilteler için geçerli değildir. 100 günlük deneme süremiz hakkında daha fazlasını buradan okuyun
Önemli : Hasar görmüş veya ürünün değerini büyük ölçüde azaltacak şekilde kullanılmış bir ürünü iade ederseniz, iade miktarını düşürme veya iadeyi tamamen reddetme hakkımızı saklı tutuyoruz. Geçerli bir satın alma belgeniz yoksa, ürünü başka bir ürünle veya tutar için bir kredi sertifikasıyla değiştirmeyi teklif edebiliriz. Kredinin değeri, öğenin son 30 gün içinde sahip olduğu en düşük fiyat olacaktır.Online satın alımlarda, satın alma kanıtınız e-posta yoluyla aldığınız faturadır. Mağazadan yapılan satın alımlar için ise size satın alım esnasında verilmiş olan makbuzunuzdur. Makbuzunuz yoksa mağaza, online bankacılığın genel görünümünü görüntüleyerek faturanızı sisteminde bulabilir. Bu süreç satın alma tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde geçerli olacaktır. Perdeler, metrelik ürünler, şilteler, gardıroplar gibi özel yapım ürünler iade edilemez. Mağazada bir ürünü iade ettiğinizde, online olarak yapmış olduğunuz satın alma işlemi için ödediğiniz teslimat maliyetlerini iade edeceğiz. Online işlemler için ise bu yalnızca siparişin tamamı iade edildiğinde geçerlidir. JYSK, siparişinizin iade sürecini organize ederse, tahsilat ödemesini karşılayacağı için teslimat masraflarınız iade edilmeyecektir.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE İLETİŞİME GEÇİN
31.03.2025-01.04.2025 tarihlerinde Ramazan Bayramı dolayısı ile kapalıdır.