Navlun ve teslimat

Teslimat hizmetlerimizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetlerimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

General

Siparişiniz, merkezi depomuzdan gönderildiğinde sipariş takibini içeren bir e-posta alacaksınız. Bu mail tarafınıza ulaşmadı ise, gelen kutunuzda "gereksiz" e-postaları kontrol edebilirsiniz veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

  • Kargo : Büyük ve küçük ürünler
  • Mağazadan al

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Teslimat süresi ve yöntemi, siparişinizin boyutuna bağlıdır (ağırlık, paket ölçümleri vb.) JYSK.com.tr, satın aldığınız ürünlere göre teslimat yöntemini tanımlar.
Online olarak ödemesi yapılan bütün siparişlerin Bulgaristan’da bulunan merkez depomuzdan teslim edileceği için teslimat süresinin 30 gün içerisinde olacağını lütfen unutmayınız.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ İLE İLETİŞİME GEÇİN

Canlı sohbet - Çevrimdışı
Canlı sohbetimizi cevaplama süremiz : 1-2 dakika
0216 606 5858
Çağrılarımızı cevaplama süremiz : 1-3 dakika
Açılış saatleri
  • Pazartesi - Cuma: 09:00 - 17:00

     

Mağaza saatlerini buradan bulabilirsiniz