Mağazalar

Mağazalarımızla ilgili herhangi bir sorunuz varsa, lütfen aşağıdan yardım alın.

General

Bir mağazaya nasıl e-posta gönderebilirim? 

+
Mağazalarımızın e-posta adresleri bulunmamaktadır.

Müşteri Hizmetleri merkezimiz, mağazayla ilgili tüm sorularınız için size yardımcı olmaktan mutluluk duyar. Müşteri Hizmetleri çalışanlarımız, mağaza çalışanlarımız ile aynı kursları ve ürün eğitimlerini alırlar. Gerekirse mağazadaki meslektaşlarına her an ulaşabilir ve her konuda danışabilirler.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

En yakın mağazayı ve çalışma saatlerini nerede bulabilirim? 

+
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak size en yakın JYSK mağazasını ve çalışma saatlerini öğrenebilirsiniz.

https://jysk.com.tr/magazalari-bulun
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Online öde mağazadan teslim al siparişim hakkında.

+
Online öde mağazadan teslim al siparişi nedir?
Teslimat ücreti ödemek istememeniz durumunda tercih edebileceğiniz sipariş şeklidir.
Ödeme ne zaman yapılır?
Online olarak oluşturduğunuz siparişiniz esnasında ödemenizi tamamlamanız gerekir.
Siparişim ne zaman teslim edilir?
14-21 iş günü teslim süresini beklemelisiniz.
Ürünüm mağaza stoklarında mevcut, mağazadan temin edebilirmiyim?
Ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır. Bu ürünler Bulgaristan depomuzda paketlenir ve doğrudan teslimat adresi olarak seçtiğiniz mağazaya gönderilir.
Siparişim ulaştığında nasıl bilgilendirileceğim?
Siparişiniz mağazamıza ulaştığında mağaza elemanlarımız tarafından bilgilendirileceksiniz. Aynı zamanda tarafınıza kısa mesaj ile bilgi iletilecektir.
Siparişimi kaç gün içinde teslim alabilirim?
Ürünleriniz mağazamıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde teslim almanızı rica ederiz. Ek bir süre talep etmeniz durumunda müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Online siparişlerimiz sizin adınıza Bulgaristan depomuzdan size özel getirildiği için ürün tedariği mağaza stoklarımızdan yapılmamaktadır.

**** Ürünlerimizin gümrük kontrolleri, ürün tipine bağlı olarak 2 farklı gümrükte gerçekleştirilmektedir. Bu durum teslimatlarımızda gecikmelere veya parçalı teslimatlara neden olabilmektedir. Böyle bir sorunla karşılaşılması halinde sizlere bilgilendirme veriyor olacağız.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.