Siparişler için sorular

Siparişlerle ilgili tüm sorularınızda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız, örn. ödeme seçenekleri, Tıkla & Al veya siparişinizi nasıl iptal edeceğinizi veya değiştireceğinizi. Sorunuzun cevabını aşağıda bulamazsanız, müşteri hizmetleri ekibimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

Siparişi değiştir veya iptal et

Siparişimi değiştirebilir miyim? 

+
Bir JYSK mağazasından bir sipariş oluşturduysanız :
  • Siparişinizi değiştirmek isterseniz, satın alma işleminin yapıldığı mağaza ile iletişime geçmelisiniz.
Çevrimiçi mağazamızdan bir sipariş oluşturduysanız :
  • Siparişinize ürün eklemek veya siparişinizi değiştirmek mümkündür. Bu, siparişinizin paketleme sürecinin hangi aşamasında olduğuna bağlıdır ve bu nedenle müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmelisiniz.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Siparişimi iptal edebilirmiyim? 

+
Ürününüzü fiziki mağazamızdan aldıysanız :
  • Mağazada ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek istiyorsanız, makbuzunuzla birlikte mağazamızı ziyaret etmeniz gerekir. Siparişiniz kartla ödendiyse, lütfen kartınızı mağazaya yanınızda getirin.
Ürününüzü online olarak aldıysanız : 
  • JYSK.com.tr online mağazamızda verilen siparişleri iptal etmek istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Sipariş rezervasyonu - Tıkla ve al

Mağaza, rezervasyonumu ne kadar sürede onaylar ve teslim alınmaya hazır olduğunu bildirir? 

+
Fiziki mağazamız, rezervasyonunuzu çalışma saatleri kapsamında 30 dakika içinde onaylayacaktır. Siparişinizi, çalışma saatleri dışında verirseniz,mağazamız tekrar açıldığında vermiş olduğunuz siparişinizi 30 dakika içinde onaylayacak ve size bilgi verecektir. Mağazamızdan mesaj veya arama almadıysanız, lütfen Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Tıkla ve al - rezervasyonum mağazada ne kadar süreyle rezerve edilir? 

+
Tıkla ve al rezervasyonunuz, talebinizi gerçekleştirdiğiniz gün ve bir sonraki gün (2 gün ) fiziki mağazalarımızda sizin için rezerve edilecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Tıkla ve al nedir? 

+
Ürününüzü online mağazamızdan rezerve edip teslimatının ve ödemesinin fiziki mağazamızda yapılmasını talep etmeniz durumunda seçeceğiniz sipariş şeklidir.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Tıkla ve al siparişinin bana faydası nedir? 

+
Tıkla ve al sipariş yöntemi ile hem zaman tasarrufunuzu hem de çok istediğiniz ürününüze sahip olma şansınızı arttırabilirsiniz.
  • Stoğu azalmış ürünleri, adınıza rezerve ettirip, ürününüzü tükenmeden önce almış olabileceksiniz.
  • Fiziki mağazamıza ulaştığınızda stok kontrolü, ürün paketlenmesi vb. süreçlerden kaynaklı bekleme süresi olmayacaktır.

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Ödeme

Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim? 

+
JYSK.com.tr’de aşağıdaki ödeme yöntemleriyle ödeme yapabilirsiniz:
  • Kredi kartı
  • Banka kartı

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

JYSK hediye kartlarını nerede kullanabilirim? 

+
Hediye çeklerini Türkiye'deki tüm fiziki JYSK mağazalarımızda veya JYSK.dk webshop üzerinden kullanmak mümkündür.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Ödemem ne zaman hesabımdan düşülecek? 

+
Kart ile ödeme durumunda, satın alma işlemi tamamlandıktan sonra tutar kartınızdan çekilecektir.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.