Teslimat hizmetlerimizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetlerimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz.
JYSK Türkiye şu an için sadece Marmara ve Ege Bölgesi’nde hizmet vermektedir.
Adalar, köyler ve Horoz Lojistik’in belirlediği bazı bölgeler teslimat bölgesine dahil değildir. Daha önce köy olarak geçen ve yakın zamanda mahalle olan alanlar için eve teslimat istemeniz durumunda lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz. Bu alanlar için kargo firmamız tarafından özel bir ücretlendirme yapılması gerekebilir.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Siparişinizin teslimatı için belirli bir zaman dilimi seçemezsiniz. Ayrıca haftasonları için sadece Cumartesi 12:00’a kadar teslimat yapılacaktır.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Kargo firmaları ürünlerinizi adresinizin ilk kapısına kadar getirecektir. Daire kapısına teslimat istenmesi halinde kargo firmaları özel ücretlendirme talep edebilmektedir.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Siparişinizin teslimat ücreti, gönderi ağırlığna göre minimum 499 TL maximum 2099 TL olmak üzere değişmektedir. Ödemeniz gereken kargo ücretini ödeme sayfasında görüntüleyebilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Mağazalarımızdan teslim alacak olduğunuz siparişleriniz eve teslimat olarak değiştirilememektedir, ancak sizlere anlaşmalı firmamız “Taşımacım” bu konuda yardımcı olmaktadır.
Mağazalarımıda bulunan “Taşımacım” kiosklarında rezervasyonunuzu oluştururken ödemeniz gereken ücreti de kontrol edebilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Paketlerinizin sağlam bir şekilde tarafınıza teslim edildiğinden emin olmalısınız. Kolilerin durumu ile ilgili aşağıdakilerden bir tanesi ile karşılaşmanız halinde kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz :
İlgili tutanağı Müşteri Hizmetlerimiz ile paylaşmanız halinde sorununuz en kısa sürede çözülecektir.
*** Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri için tutanak olmaması halinde talebiniz incelemelere bağlı olarak reddedilebilir.
Ayrıca;
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Siparişinizi verdiğiniz andan teslimat gerçekleşene kadar aşağıdaki bildirimleri almayı bekleyebilirsiniz:
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Eve teslimat siparişleriniz için adres değişikliği talebinizi siparişinizin her aşamasında iletebilirsiniz.
Adres değişikliği taleplerinizde il değişikliği yapılamamaktadır. Vermiş olduğunuz yeni teslimat adresinizin siparişinizi oluşturduğunuz esnada belirttiğiniz ilde olması gerektiğini hatırlatmak isteriz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Kargo firması ile herhangi bir sorun yaşamanız durumunda hemen 0216 606 58 58 no'lu Müşteri Hizmetlerimiz'i arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Akabinde ekibimiz gerekli yönlendirmeleri yaparak size yardımcı olacaktır.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sipariş tarihiniz üzerinden 30 gün geçmiş olmasına rağmen siparişiniz size teslim edilmedi ise müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
JYSK.com.tr üzerinden yalnızca Türkiye sınırları içerisine teslimatımız vardır.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.