Navlun ve teslimat

Teslimat hizmetlerimizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Aşağıda sorunuzun cevabını bulamazsanız, müşteri hizmetlerimizle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

General

Gönderim için takip kodunu nerede bulabilirim? 

+
Siparişiniz, merkezi depomuzdan gönderildiğinde, hem faturanızı hem de sipariş takibini içeren bir e-posta alacaksınız. Bu mailde yazan kargo takip kodu ile taşıyıcının web sitesi üzerinden siparişinizi takip edebilirsiniz. Bu mail tarafınıza ulaşmadı ise, gelen kutunuzda "gereksiz" e-postaları kontrol edebilirsiniz veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Hangi teslimat seçeneklerinden faydalanabilirim? 

+
  • Kargo : Büyük ve küçük ürünler
  • Mağazadan al

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Online mağazanızdan oluşturduğum siparişim ne zaman teslim edilir? 

+
Teslimat süresi ve yöntemi, siparişinizin boyutuna bağlıdır (ağırlık, paket ölçümleri vb.). JYSK.com.tr, satın aldığınız ürünlere göre teslimat yöntemini tanımlar.
Online olarak ödenen tüm ürünlerin Bulgaristan’da bulunan merkez depomuzdan teslim edileceği için teslimat süresinin 14-21 iş günü olacağını lütfen unutmayınız.
 

Sorunuz cevaplanmadı mı? Lütfen JYSK Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.